martes, 12 de diciembre de 2006

Felices festas, un bico e unha rosa...


Comparto con vós esta afición miña a pasear polos nosos camiños e a disfrutar dos nosos montes, da nosa paisaxe única e non sempre respectada...
O meu hórreo, no meu recuncho, e a miña lavanda, o meu olor e a miña cor preferida. Sinto polo cable, terei que aprender a manexar Photoshop...





Despídome de vós, compañeiros de cursiño, desta forma tan romántica. Para vós, un bico e unha rosa... Que pasedes unhas festas agradables e que o novo ano veña cargado de cousas boas. Ata outra... ou ata os vosos comentarios...














1 comentario:

tumejoramig@ dijo...

Feliz Ano Novo querida curmá!

Unas fotos bellísimas. Ya nos meteremos monte adentro cuando haga menos frío, y te enseñaré sitios que si bien has visto, hasta el cansancio, no habías detallado y reparado en ellos.

Cuando tomas una cámara en la mano se descubren milagros sin apenas darse una cuenta. Ahora ya sabes porque ando siempre con ella, a pesar de que todos os escondíais cuando la saco de la funda.

Entra en mi blog para que veas algunas de las fotos de Madrid de estas navidades.

Un beso enorme, te quiero mucho!